Цікаві факти про печиво Oreo
Десерт до чаю. У кожної країни і культури своя гастрономічна класика. В той час, як малі й дорослі ласуни Радянського Союзу купували до чаю свіжі вафлі і печиво з шоколадною начинкою, в Америці кожна сім'я насолоджувалася насиченим шоколадним смаком печива Oreo.
Oreo з'явилися на українському ринку не так давно. Реклама апетитна і привабливу пропозицію "прокрути, лизни і опусти в молоко" швидко завоювала ще не пересиченого новинками любителя солоденького. Однак, і сьогодні далеко не кожен знаємо, що Oreo – це не просто смачне печиво, але культовий продукт, який став частиною історії цілої епохи.
У цій статті ми підготували для вас цікаві факти про печиво Oreo. Повірте, після її прочитання ви полюбите цей десерт ще більше!
Знайомимося з Oreo
Можливо, серед читачів є ті, хто не пробував легендарне ласощі і погано розуміє про що ми тут толкуем.
Отже, Oreo – це шоколадне кругле печиво, яке складається пісочних половинок, сполучених шаром білого кремоподібного крему. Так, у всякому разі, виглядає класичний Oreo, а в цілому на сьогоднішній день під цим брендом випускають ласощі в різних формах та упаковках. У світі налічується безліч незвичайних смаків Oreo:
- Strawberry milkhake – полуничне печиво, поширена в Америці.
- Green tea Oreo начинка сильно нагадує терпкий смак зеленого чаю. Таке печиво випускають в Китаї і Японії).
- Blueberry ice cream oreo – смак чорничного морозива, випускають в Сінгапурі, Малайзії, Індонезії.
- Sugan fru oreo – десерт без цукру.
- Reduced fat oreo – знежирене печиво.
- Candy corn oreo – тематичний десерт до дня Хеллоуїна.
- Watermelon oreo – смак кавуна!
- Banana split oreo – полуниця або банан.
Любителі випічки, напевно пишаються тим, хто придумав печиво Oreo зі смаком шоколадного брауні, булочки з корицею, торта "Червоний оксамит" і т. д.
Також під брендом Oreo випускаються десерти, шоколад, подушечки, набори для випічки та інші ласощі з фірмовою пісочно-шоколадною крихтою.
Історія бренду Oreo: початок епохи, 20-е століття
Зважаючи на популярність ласощів бренду сьогодні, складно повірити в те, коли з'явилося Орео (причому, майже зразу в тому вигляді, в якому ми його знаємо).
Перше печиво з незвичайною назвою представляли собою круглі шоколадні печенюшки з облямівкою у вигляді вінка і написом "OREO" в центрі. Його придумали кондитери компанії National Biscuit Company (сьогодні – Nabisco) на фабриці в Челсі (не в місті, а районі Манхеттена).
Цікавий факти:
- частина вулиці, на якій стояла фабрика, відома під назвою "Oreo Way";
- концепція печива не була принципово новою. Вона наслідувала вже відомої тоді марці печива Hydrox.
Як ми знаємо, Oreo – це сендвіч-печиво. Таким воно стало тільки в початку 20-х років.
Рецепт існуючої сьогодні класичної начинки був розроблений головним харчовим технологом компанії Nabisco Семом Порселло. Йому особисто належало 5 патентів, пов'язаних з роботою в компанії. Також йому належала ідея Oreo в шоколаді. У 1993 році найвідоміший технолог Nabisco йшов на пенсію.
Ще одна зміна основної рецептури печива відбулося в середині 90-х. Тоді, у відповідності з новими санітарними нормами, тваринний жир у складі замінили гидрогенизированным рослинним маслом.
Загадка назви Oreo
А чи знали ви, що етимологія назви бренду – це якась "загадка", яку намагалися розгадати багато? Ніхто насправді не знає, що означає слово Oreo і чому печиво назвали саме так.
Існують декілька основних теорій і легенд:
- Назва є відсиланням до слова "Or" – "золото" з французької (перші печива випускалися в золотистої упаковці).
- Назва походить від грецького слова "Oreo" зі значенням милий, красивий, добре зроблений.
- Творець печива любив російську літературу, але не міг вимовити слово "орел". Слово-випробування надихнуло чоловіка і він назвав в його честь новий продукт (що дуже сумнівно, але така теорія є).
Що ще цікаво: цілу еволюцію пройшло значення Oreo, так би мовити, статус продукту. Спочатку це було печиво, потім у 1921 році його перейменували в сендвіч. У 1948 році продукт став називатися "Oreo крем сендвіч", а в 74-му році назва знову змінили тепер вже на "Шоколадне печиво-сендвіч Oreo".
Склад печива Oreo
Рецептурна революція класичного сендвіч-печива Oreo завершилася в 2006 році. Тоді трансжири були замінені на негидрогенизированное рослинне масло.
Сьогодні склад на етикетці виглядає таким чином:
Нова епоха: світова експансія бренду в 21-му столітті
12 століття для бренду став періодами активної реклами і масштабного виходу на міжнародний ринок.
Так, до того, як шоколадні печива вперше потрапили на полиці китайських супермаркетів у 2006 році, вони були відомі тільки в США, Країнах Латинської Америки та Канаді. Це, безумовно, вже були величезні масштаби, але все ж не весь світ.
А от починаючи з Китаю компанія розпочала свій шлях на світову арену", кожен рік завойовуючи серця сластьон все у нових країнах. У 2010 році ласощі вперше змогли спробувати і українські шанувальники солодощів.
Сьогодні продукція Oreo представлена в десятках країн світу. При цьому, багато ринки використовують власні локальні маркетингові інструменти для просування бренду. Так, наприклад, у Великобританії та країнах-колоніях печиво продається в звичних місцевим круглих пачках. Там же був придуманий легендарний рекламний слоган (що став культовим) "Покрути, лизни, вмочи".
Найцікавіші факти про печиво Oreo
Спеціально для вас, дорогі гості сайту "Candy-Mania", ми зібрали найцікавіші факти про Орео в один список:
- Не тільки назва бренду стає приводом для нескінченних спорова, але і дизайн упаковки. Деякі фанати навіть розгледіли у візерунку на печиво лотаринзький хрест і тамплиерский символ.
- Як ми вже згадували, концепція круглого сендвіч-печива вперше належала компанії Hydrox. Хоч ренд теж став досить успішним і існує вже більше 110 років, домогтися слави Орео їм не вдалося. Спасибі вмілим маркетологам Орео за успіх!
- Легендарний рекламний хід креативників Орео – створення чемпіонату з поїдання печива Орео та залучення до участі великих світових знаменитостей. Суть конкурсу полягала в тому, щоб на час "прокрутити, лизнути, вмочити" і з'їсти якомога більше печива з молоком. У конкурсі взяв участь навіть Дональд Трамп!
- Бренд значиться в Книзі рекордів Гінесса. Його публікація першою серед комерційних користувачів набрала першим брендом 114, 619 лайків на добу в Facebook.
- Двадцять з половиною мільйонів печенюшек Oreo. Стільки, поданим Кraft Foods з'їдається в світі кожен день.
- Oreo – найбільш продавана ТМ печива 21 століття.
Ми любимо американські солодощі з історією! Це завжди не тільки смачно, але і так захоплююче!